#ifndef I4_H #define I4_H #include "libc/stdbool.h" #include "structs.h" #include "sf64object.h" #include "sf64thread.h" #include "sf64player.h" #include "sf64mesg.h" extern Matrix D_i4_8019EE80; void func_i4_8018EF6C(Player*); void func_i4_8018F94C(Player*); void func_i4_80192E20(Player*); void func_i4_80197290(Player*); void func_i4_80197F10(Actor*); void func_i4_8019BA64(Player*); void func_i4_8019C85C(Player*); void func_i4_8019DD20(Actor*); void func_i4_80187520(u32, void*); void func_i4_80187960(Actor*); void func_i4_8018BA2C(void); void func_i4_8018C158(Actor*); void func_i4_80191ED8(void); void func_i4_80192264(void); void func_i4_80193CA4(Boss *); void func_i4_80198594(Actor*); void func_i4_80198930(void); void func_i4_80199900(Actor *, s32); void func_i4_80199C60(Actor*); void func_i4_8019AB8C(Actor*); void func_i4_8019EA68(void); void func_i4_80188AD0(Actor*); void func_i4_80188FE4(Actor*); void func_i4_80191054(Effect*); void func_i4_80191180(Effect*); void func_i4_801912FC(Boss*); void func_i4_80191AFC(Boss*); void func_i4_80192984(Effect*); void func_i4_80192A68(Effect*); void func_i4_80193718(Boss*); void func_i4_80193B1C(Boss*); void func_i4_801946C4(Boss*); void func_i4_801968F4(Boss*); void func_i4_8019E234(Actor*); void func_i4_8019E3A8(Actor*); void func_i4_8019E454(Boss*); void func_i4_8019E98C(Boss*); #endif